Imaginary Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 En gång på träslöjden så var det en kompis som satte en glödhet pinne rakt på armen.och så har jag skrapat upp mitt högra knä typ 5ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag har fastnat med tummen mellan bildörren en gång.hela nageln gick av då och då.Den typ var halv senare tid.sen var det ingen nagel.och nu vet jag inte änns vilken tumme av dem det är.Jag känner inge skilnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag har satt en spik i genom foten B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 ajaj,det borde ha gjort ont. Kom spiken igenom foten eller bara i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fantasy man Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Jag har bruti sjäken, fåt en musla jenom fotensom skar av de två största senorna, stukade sama fot två gonger sama år för att jag kunde knapt gå, när jag va liten fick jag en spegel över mig sen des har jag två ärr i ansikte och slutligen har jag brutit axeln så den hopar ur led då och då men det käns knapt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! Mig har det inte hänt någon, men när en av de som går i min skola blev påkörd av en buss var inte roligt att se, han överlevde som tur var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 egentligen har det inte hänt någon riktig olycka för mig... förra veckan i skolan då satt jag på en gren med en kompis 3 meter från marken så brast den och jag ramlade på en gren nere på marken så jag fick skit ont i svanskotan och i foten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jag fick hjärnskakning när jag rammlade i en stentrappa och jag grät inte särskilt mycket B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (redigerat) jag klättrade en gång i ett träd i trean, sen så halkade jag och råkade släppa! så jag for rakt ner i en sten och blödde i pannan och fick åka in på sjukhus, och dem fick sy tre stygn jag hadde faktiskt lite minnesförlust efter det... pyttelite asså Redigerat 26 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (redigerat) UCSH! Redigerat 26 Mars 2004 av JGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Hej! Mig har det inte hänt någon, men när en av de som går i min skola blev påkörd av en buss var inte roligt att se, han överlevde som tur var. när hände det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.