Gäst Youx Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Alså det blir ingen skillnad i försvar eller attack när man sätter på sej en ring eller halsband så vad gör alla olika ringar & halsband? Runescape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 En det smycken kan man "förtrolla" så dom får speciella egenskaper dom tex bättre magi eller bättre fösvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Dom gör skillnad, men inte så stort att du märker det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Alså det blir ingen skillnad i försvar eller attack när man sätter på sej en ring eller halsband så vad gör alla olika ringar & halsband? Runescape om du är f2p så rekomenderar jag en amulett som heter amulet of strength dvs en amulett med en rubin på sen har nån kastat lvl 3 enchanting på den, ringar däremot har ingen effect om man inte blir member då man kan enchanta ringar till: sapphire-ring of recoil (om en motståndare skadar vi säger 5 på dej så skadas det 1) emerald- dueling ring (man kan teleportera sig till castle wars och dueling arena) ruby-ring of..... kommer inte ihåg riktigt :P (fast den gör så att man kan smällta iron ores till iron bars utan att den smälter sönder) diamon-ring of life (om ens liv går under 10% teleporteras man till lumbrigde) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Alså det blir ingen skillnad i försvar eller attack när man sätter på sej en ring eller halsband så vad gör alla olika ringar & halsband? Runescape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 amulet of power är bättre för f2p :D enligt mig då men beror på vad du gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 och ring of wealth den ger bättre chans till rare drops...tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg