BloodMan Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 För ett tag sen köpte jag så jag kunde ha 7500 tecken i pressen, sen ändrades systemet och jag orkade inte mer, nu skulle jag göra en lång press igen, den är exakt 7499 tecken, men när jag ska updatera presentatioen så står det att den är för lång, det kan den ju inte va, jag har bara använt 7499 tecken? Nån som vet felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Köp en till likadant föremål da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Varför ska jag behöva köpa ännu mer när jag har tillräckligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Har för mig att ett mellanrum mellan texterna inte räknas som ett tecken fast räknas in i det totala antal tecken du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Nepp, jag testade att ta bort några mellanrum, och då sänktes antalet tecken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Blanksteg syftade jag på. > Dessa mellanrum mellan texterna. > Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Men dom räknas också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 haru tryckt på "använd" knappen? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag tror det. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 fråga admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.