Gäst Matte Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 När det kommer ut bra spel det är inte ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag köper bara når det är nått nytt spel ute som jag vill ha och det är ca var 4 månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Köper typ aldrig... Bara om det är nåt riktigt bra spel.. Men det är sällan... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 får lite månades päng och har en ganska dålig data så var 3 månad typ:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Typ var 4:e månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag fisk mitt sista i jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Inte ofta typ en gång per år :unsure: :unsure: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 ett spel var 4 månad! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 typ varannan månad beroende på om det finns något spel jag vill ha :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 ....Jag köper endast Starwars-spel, starwars innehåller allt som är "coolt" nu för tiden och som ni alla vet... Every saga has a beginning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 3 eller 4 om året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 typ 1 i månaden eller de var lite överdrivet menar att jag köper ett spel i månaden typ GCN PC eller Gameboy nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.