Ozoon Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 sega megadrive är ruggigt kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 ungefär lika kul som att kasta sten på en vägg... nej, nu ska vi inte va elaka. så kasst är det faktikst inte. men jag gillar nes mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 alla har sin smak, själv avskyr jag nintendo, medan sega är min gud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 det finns ingen spelkänsla i sega spel... även fast dom KANSKE är LITE kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 tsss du har inte spelat sonic and knuckles märker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 han vet väl inte ens vad sega ega drive är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jo, jag råkade växa upp med sega och nintendo.. jag gillade sonic när jag var liten.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Men inte nu längre eller? ja han har ju blivit lite kass med tiden(se sonic heroes). Han låter fjantigt. ungefär som en amerikansk 14 åring i målbrottet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 a det e sant i dom tre första spelen så pratar han ju knappt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 den e ju den bästa konsolen nånsin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jo, och mina kalsonger är dom mest väl doftande nånsin.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Sega mega drive är lugnt bra, bäst på den tiden :) Stackars Sega kan ju inte hjälpa att alla ungar blev pokémon beroende så att de ville ha N64. Man kan säga att om "Pokémon stadium" inte funnits kanske Sega skulle varit kvar med konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg