purjo Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 (redigerat) Här kommer några grymmt sköna filmer från Goalla Ketchup.. Jag själv är inte med på filmerna, men jag känner dem som är med! Det var filmen "Brustna Hjärtan" Det som skaparna har skrivit om filmen är: En film om relationer, droger, lycka och olycka. Clarissa och Tommy har en del problem och bättre blir det inte när Clarissa får reda på att tommy varit otrogen. Varning utfärdas för en del våld, användande av droger och 90-tals musik. Det var filmen "Nossebro Drift" Det skaparna har skrivit om denna filmen är: Kind of a parody on The Fast and The Furious series. This time we're riding bikes, oh yeah! :D Some Swedish language but also some english. Det var filmen "I Like Kepshelmut" vad skaparna har skrivit om den är: En film om en snubbe som får ett brev från cykelverkstan där det står att hans cykel behöver besiktigas, och med detta börjar en riktigt jobbig dag. Enjoy! Säg till om ni vill ha fler filmer av dem! [EDIT]La till en till film Redigerat 13 Oktober 2006 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 (redigerat) haha ^^ jag diggar "the fast and the furius"! =) Redigerat 13 Oktober 2006 av Keyser_Soze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 :) Ettan var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 ettan var bäst sen tvåan och sen trean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.