CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Hejsan! mitt fuska.se har blivit lite konstigt, dock inte på min stationära dator. Men på min bärbara ser det lite konstigt ut. Det har sett ut som vanligt bara för någon dag sen. Bland annat syns inte fuska.se's banner, :blink: det ser ungefär ut som om jag har blockerat bilderna, fast jag inte har det (har själv kollat.) Nån som vet felet? Jaghar ringat in några av dom grejer som ser lite skumma ut. EDIT: Har censurerat den en aning också. Redigerat 14 Oktober 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Vad är det som är konstigt med den bilden? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Du har inte stängt av typ CSS eller DIV då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Du har inte stängt av typ CSS eller DIV då? Det har jag inget minne av, var kan man kolla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 har hafft samma problem en gång, prova att ränsa cache, Verktyg -> inställningar -> Sekretess -> cache -> ränsa cache nu eller tryck bara på Ctrl + Skift + Delete & ränsa cache Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Att jag inte tänkte på de. Nja, lite annorlunda var det i FF. Aja hursomhelst, funkar bra nu iaf. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Jag har haft samma problem ett antal gånger, men jag stängde bara av internet rutan och gick in på Fuska.Se igen så funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 lite off-topic men du printade 1334 ^^ 3min från elite :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 lite off-topic men du printade 1334 ^^ 3min från elite :D Gjorde jag? jajjemen det gjorde jag. Det är inte stora odds för det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.