Outsider Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Hur får man upp konsolen så man kan fuska? jag vet vilken knapp man ska trycka på (§)men konsollen kommer inte upp. Vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Jag har för mig att man ska skriva -console någonstans, så som man gör på hl2 du vet. Högerklicka på ikonen och se om det finns något som "Properties". Redigerat 14 Oktober 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Kan du förklara lite noggrannare?, har ej hl2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Någon som har hl1 istallerat får förklara, har inte det installerat så jag kan ej kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 ok,tack ändå. Men är det någon som kan förklara hur man öpnar konsollen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Är det steam hl? om det är det så höger klickar du på hl ikonen så trycker du på properties så kommer det upp en liten ruta...När rutan kommit upp ska du klicka på set launch options sen skriver du bara dit -console sen kan du spela :) hoppas du förstår :P Redigerat 16 Oktober 2006 av PUR4FAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg