Gäst Kabby Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Såg en film där det visar hur man får Master Hand i Super Smash Bros. till Nintendo 64, är det sant eller har han fejkat på ett väääldigt bra sätt? Redigerat 14 Oktober 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Asså, det blinkar ju nåt slags Datorfönster i bakgrunden, antagligen har han haft en emulator och sen mixtrat med spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag vet att han använt emulator, men på YouTube så står det att man kan ha både orginal och emu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag tycker iaf den värkade fejkad..Banan och allt kommer fram direkt när snubben tryckte , o det där med den blinkande datan va lite bombat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 måste vara gameshark kan inte vara nåt annat. Nintendo lägger in skitlite fusk i sina spel. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Han använder emulator. Inse, det går bara och spela med orginalen. Det går inte ens att välja Metal Mario banan i VS! Det går bara att spela med fler med emulator, Gameshark till N64 eller Action Replay till GC. Själv har jag Action Replay, så jag kan spela med Master Hand, Crazy Hand, Giga Bowser, Male Wireframe och Female Wireframe i SSBM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Ja men på YouTube på beskrivningen står det att man inte mehöver GS eller AR... Vem vet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Med såna fusk så kan man verkligen använda bra figurer som Giant Donkey Kong. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Jag provade detta, det fungerade inte för mig. Jag är övertygad om att det är fejk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Asså, det blinkar ju nåt slags Datorfönster i bakgrunden, antagligen har han haft en emulator och sen mixtrat med spelet... Det är fraps(Ett videoinspelningsprogram som spelar in från skärmen och skapar filmfiler som är skitstora 1 min brukar va 500MB-1GB) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 en grej jag reagerade på dessutom var att hans dator motståndare var ganska "bra" för att vara en lvl 7...för i 64 spelet är dom verkligen kassa till och med på lvl 9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) Avslöjad : Redigerat 16 Oktober 2006 av AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg