Avregistrerad Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Hej! Ska nu formatera en gammal dator jag hittade för att sedan klocka den och testa koppla nätverk mellan dem. Men min fråga är vad man borde spara när man formaterar så inte några jätteviktiga inställningar försvinner. Har ni några andra tips när man formaterar? Har även hört att man inte ska ha nätverkskabeln ikopplad när man formaterar. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Tja, det är väl inget särskilt man ska spara om du inte har använt den. Om man har använt den kan det vara kul att ha bilder, spelsparningar osv. Tror inte att du behöver spara nåt, bara tuta och köra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Det du är rädd om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Om du inte har några dokument som du inte kan få tillbaks och som det inte kvittar om du blir av med är det bara att tuta och köra. Nätverkskabeln är väl mest för vissa installationer som vill boota från ett nätverk automatiskt om den sitter i antar jag, det är dock rätt ovanligt nuförtiden och jag har då inte haft några problem med nätverkskablar på alla de datorer som jag har formatterat genom åren... Det finns inga inställningar etc. som går att spara eller som du behöver senare, det är bara att formattera och sedan blåsa in systemet på nytt. Har du gamla sparade spel så kan det ju vara en idé att fixa ut dem innan. Leta efter någon Save-mapp eller liknande i mappen där spelet är installerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.