Fruktnystan Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Tycker ni att jag ska köpa GOW när det kommer, 17 november?Det ser kul ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Gears Of War är ett givet köp. Om man sett på alla trailers och bilder så överväger man nog till att köpa det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 klart det är ett givet köp! alla skriver ju att det här är spelet som kommer utmana Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Precis, även bra kandidat till att bli årets spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 precis och så släpps det på ett bra datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 klart ett givet köp, verkar vara bästa spelet någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Jag tycker inte det ser så roligt ut :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Tycker ni att jag ska köpa GOW när det kommer, 17 november?Det ser kul ut. Det är ett spel som är värt att köpa eftersom att det är briljant grafik och det ser skitkul ut! Det kommer att bli ett tillskott i min kära spelhylla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 ska dessutom köpa Collectors Edition :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Har man 360 ska man ha Gears Of War tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Tyckte ärligt talat att det såg ganska tråkigt ut. Längtar mer till Halo 3 , Huxley, Mass Effect, Fable 2 och några till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Tycker ni att jag ska köpa GOW när det kommer, 17 november?Det ser kul ut. jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.