viko550 Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 (redigerat) Jag blev melemd i Club Nitendo igår och ska berätta hur du kan få Mew,Lugia Ho-oh,Lalti@s och Deoxys för pokemon Emerald. 1.Lati@s:Mixa rekord med ett Ruby/sappire.Du gör det uppe i ett pokemon center när du klarat e-4 i båda spelen.Sedan får du Eon ticket nu kan du åka till Southen island där du möter Latios om du valt att Latias ska finnas vild i hoeen och virse versa. 2.Mew:var medlem ett halvt år i Club Nitendo du kan du skicka in ditt spel och få Old sea chart som du kan åka till Farwaay island och fånga mew med. 3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nitendo ett år och få skicka in ditt spel och få en Mystick Ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga de. 4.Deoxys:Alla medlemmar i Club Nintendo får en inbjudan till Nitendo mästerskapp varje år om man deltar hela dan får man en Aourua Ticket sen kan du åka till Birth Island och fånga Deoxys. 5.Celebi:andra året du är med i Nintendo mästerskap får du en Celebi. 6.Därefter att du fått de och går till mästerskap så får du välja valfri pokemon som du ska få!! Redigerat 24 Oktober 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Bra guide. Men det funkar ju inte för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Men,ska man inte mixa emerald till ruby/sappire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 16 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 kanske kanske skrev fel men i alla fall den stämer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 va! så jag behöver bara mixa rekord med mitt rubin så kan jag åka till lati@s!?!!!!!!!??!?!??!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 17 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 va! så jag behöver bara mixa rekord med mitt rubin så kan jag åka till lati@s!?!!!!!!!??!?!??!?!? ja fast när du vinner elitfyran och kommer hem frågar din mamma var den röd eller blå om du välger röd latias blå latios den du inte har valt hittar du på shourten island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 blir man medlem gratis eller kostar det och var ligger club nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Bra guide. Men det funkar ju inte för mig. Du kan ju inte kalla den bra om den inte funkar. Själv tycker jag att en del stavfel borde rättas till samt att tråden ska klistras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 blir man medlem gratis eller kostar det och var ligger club nintendo Det kostar 200 (100) kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 200:- i månaden* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) 199 varge månad eller 16,50 varge vecka jag betallar i månad vart har jag stavfel ska fixa Redigerat 21 Oktober 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Det är väl 199 per år!? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg