Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Ska mysa med en flicka nu i höstlovet, och vi hade planerat att se en skräckis/rysare. Så jag undrar om ni vet någon bra sådan, den ska vara väldigt läskig helst, säg bara filmer ni vet är bra. Det ända kravet är att den ska finnas på DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 det finns ju asmånga.. saw, the grudge, the ring. vilka har du sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Dawn of the dead är ganska likt spelet dead rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Jag har sett, The grudge, Boogeyman,huset som gud glömde,Identity, Ghost ship, blair witch projekt etc. Saw har jag inte sett, är ettan eller tvåan bäst tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Saw är riktigt ruskig, och bra. Jag skulle säga, se 1an först så förstår man lite mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Tackar berra! One missed call, Omen, Silent hill är det sevärda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Alien Ressurection är väldigt bra fast det är en skräck och Sci/Fi-film, men den är rekommenderad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Oki min son, är den typ om Ufos och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Kanske s*tans little helper? Tänkte se den med några kompisar på Allhelgona. Den verkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Sillent hill äger..rekommendera starkt (inte om du har hög blodtryck!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Måste man ha spelat spelet för att hänga med på Silent hill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 (redigerat) Jag rekommenderar också Saw, riktigt bra faktiskt. :) (Har dock inte sett tvåan) Och nej, Silent Hill är inte så värst svår att förstå sig på, även om du inte spelat spelen, fast det är ju alltid kul med några bekanta ansikten. Redigerat 15 Oktober 2006 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.