nico Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Har ett trådlöst nätverk med en swtich och så några datorer innanför den förstås. Detta innebär ju att alla datorer i nätverket har samma ip. Men hur gör jag om jag vill t.ex. sätta upp en webcam-server i mitt nätverk som jag vill att andra ska kunna komma åt? Alla datorer har ju samma ip... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Du får logga in på din router och öppna portar till din server (lokala IP:t). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 portforwad kan nog komma till hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Testade, men det är ju fortfarande samma, gick det för dig nico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Om jag har fattat rätt så kommer då vissa portar att forwardas till ett visst internt ip? Fanns rätt bra guider på mu1991's länk, ska kolla det såfort jag får tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.