Gäst Moberg Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Hmm ja kna ju lika gärna göra test II o ta en skärmdump från det resultatet, hur vet ni om de stämmer? :P Aja här kommer bilden hur som helst, test III: http://i59.photobucket.com/albums/g312/pixelgamer/mensa.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 jag försöker inte ens då jag troligen itne ens vill se slut resultatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 fick 10/18 på test två efter 5 riktiga genomtänkata svar tyckte jag det var bara slöseri med tid eftersom det knappast var jäkligt svårt så tryckte jag vild och fic +5poäng på måfå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Moberg hur kan du ta det på 1min och 42 sec. Du har inte fuskat va ? :P Riktigt rikigt bra annars :cool: // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 troligen :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 TheExec, test II eller test III? 2 ;) Jag är väl OK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Nej jag fick ju, hmm, 5 minuter första gången där elelr vad jag skrev i förra inlägget, men sen så var ja ju tvungen att ha en skärmdump så då gjorde ja den igen bara o kom ihåg några svar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.