Corpsgrinder Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Hur skaffar jag internet till mitt ps2? Det är så att jag har skaffat lite spel som man kan spela på internet, till ps2. Eller kan man inte skaffa det eller? Tack i förhand/cg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) Man måste ha en "Network Adaptor" som man kopplar till sin dator för att lira online. Den kostar ungefär lika mycket som ett spel, det vill säga ungefär 500 kronor. Redigerat 16 Oktober 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 måste man inte han nått abonemang också typ live eller nått sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Jag trodde att man köpte typ en internet skiva och instalerade det i ps2 och sen kunde man spela....men jag hade visst fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Om man har den gamla PS2 (stora) så måste man köpa en netverks adtapter (skiva medföljer för att ordna med alla inställningar, du får med en 4m lång ethernetsladd då) Men om man har den nya PS2 (lilla) så är netverks adaptern inbyggd. Tror man beställer en skiva på hemsidan gratis då. Du måste köpa en ethernet sladd om du har lilla PS2. Du måste ju ha ett ethernet-uttag för att kunna koppla in sladden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 måste man inte han nått abonemang också typ live eller nått sånt Jag tror inte det, annars står det på spelförpackningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Man måste ha en "Network Adaptor" som man kopplar till sin dator för att lira online. Den kostar ungefär lika mycket som ett spel, det vill säga ungefär 500 kronor. Nej, men på spel som "Everguest"(spel man bara kan köra online) så brukar man ha en månadskostnad. Annars är det bara nätverks adaptern som kostar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Japp allt de du skrev stämmer.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag köpte en ''Router'' D-Link för ca 400kr den funkade skit bra det är bara instalationen som är kronglig det tog typ 3tim för mig men jag är inte någon datornörd!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Kan ju fylla på att en nätverksadapter inte kostar 500 kr och många spel idag kostar inte 500 kr ens..Köpte själv min för 120 kr sen hade jag en gammal 160 gb hårddisk som jag lägger n alla spel på:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg