Hoppa till innehåll

Snabb Träning


Rekommendera inlägg

Ja hur tränar man sina pokemon snabbt :huh: ? Nu tränar jag en Shroomish till Lv. 52(53?) för att få Spore. Hur gör jag det snabbt? Lika så hur tränar ni era pokemon fort för att få dem så starka som möjligt på kort tid? Min Shroomish e bytt, har EXP. share o e först i partyt men finns det något snabbare sätt :huh: ?

(Utan att ha dem på dagis!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Tja, jag tränar oxså en Shroomish (Ska ha en Psychical sweeper med Spore)

jag tränar varann lv i Vicory Road (Mot golbat) och varannan vid Fortree city

(mot Carvanhas) den går inte upp så jättefort, fast den blir stark!!

Går upp 6 i atk och 3 i Spd varje level ^_^

 

Nu är den på lv 43.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja hur tränar man sina pokemon snabbt :huh: ? Nu tränar jag en Shroomish till Lv. 52(53?) för att få Spore. Hur gör jag det snabbt? Lika så hur tränar ni era pokemon fort för att få dem så starka som möjligt på kort tid? Min Shroomish e bytt, har EXP. share o e först i partyt men finns det något snabbare sätt :huh: ?

(Utan att ha dem på dagis!)

 

Roligt att du tog mitt spore förslag,den lär sig det på lv.54.

 

Du behöver:

Link kabel

2 spel

2 gba/nintendo ds

 

Så här gör du:

Den ska vara male,för då levlas då TRÖGARE.Den ska inte vara bytt,för han ska vara TRÖG.Du ska inte ha exp.share,för den ska bli TRÖGARE.

Nu ska du ha machop som du breedar till 6.Gå in i ligan tills alla är machamp på lv...så högt som möjligt.Ha bara leer på de,och ge de till det andra gameboyet.

Du mixar skivor och kan möta 6 machamps om dagen.EV attack och snabblevling.

Ett bättre tips är att först möta machop på lv 5,och när din shromish är på lv 20.

Så ökar du dina machops till lv 10.Då får den mer effrot points!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja hur tränar man sina pokemon snabbt :huh: ? Nu tränar jag en Shroomish till Lv. 52(53?) för att få Spore. Hur gör jag det snabbt? Lika så hur tränar ni era pokemon fort för att få dem så starka som möjligt på kort tid? Min Shroomish e bytt, har EXP. share o e först i partyt men finns det något snabbare sätt :huh: ?

(Utan att ha dem på dagis!)

 

1. Jag fattade inte något?????

2. Man kan inte byta mellan ds-->gba <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...