Girafariglove Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Ja hur tränar man sina pokemon snabbt :huh: ? Nu tränar jag en Shroomish till Lv. 52(53?) för att få Spore. Hur gör jag det snabbt? Lika så hur tränar ni era pokemon fort för att få dem så starka som möjligt på kort tid? Min Shroomish e bytt, har EXP. share o e först i partyt men finns det något snabbare sätt :huh: ? (Utan att ha dem på dagis!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Vilket spel? R/S, FR/LG elr Emerald? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Tja, jag tränar oxså en Shroomish (Ska ha en Psychical sweeper med Spore) jag tränar varann lv i Vicory Road (Mot golbat) och varannan vid Fortree city (mot Carvanhas) den går inte upp så jättefort, fast den blir stark!! Går upp 6 i atk och 3 i Spd varje level ^_^ Nu är den på lv 43. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 har ni klarat 4-ligan? isåfall så ska ni sätta xp-share grejen på den ni vill träna och köra elite 4:an tills den e i den level ni vill ha den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Men om man kör Pokémon-ligan så blir EV så konstig.... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 gör mot tv teamet mäd exp-share :D !! ni får 1000 och 1100 och bra i def Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Gör som kirk sa lr så kör du e4 om o om igen me exp-share Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Ja hur tränar man sina pokemon snabbt :huh: ? Nu tränar jag en Shroomish till Lv. 52(53?) för att få Spore. Hur gör jag det snabbt? Lika så hur tränar ni era pokemon fort för att få dem så starka som möjligt på kort tid? Min Shroomish e bytt, har EXP. share o e först i partyt men finns det något snabbare sätt :huh: ? (Utan att ha dem på dagis!) Roligt att du tog mitt spore förslag,den lär sig det på lv.54. Du behöver: Link kabel 2 spel 2 gba/nintendo ds Så här gör du: Den ska vara male,för då levlas då TRÖGARE.Den ska inte vara bytt,för han ska vara TRÖG.Du ska inte ha exp.share,för den ska bli TRÖGARE. Nu ska du ha machop som du breedar till 6.Gå in i ligan tills alla är machamp på lv...så högt som möjligt.Ha bara leer på de,och ge de till det andra gameboyet. Du mixar skivor och kan möta 6 machamps om dagen.EV attack och snabblevling. Ett bättre tips är att först möta machop på lv 5,och när din shromish är på lv 20. Så ökar du dina machops till lv 10.Då får den mer effrot points!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 17 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Ja hur tränar man sina pokemon snabbt :huh: ? Nu tränar jag en Shroomish till Lv. 52(53?) för att få Spore. Hur gör jag det snabbt? Lika så hur tränar ni era pokemon fort för att få dem så starka som möjligt på kort tid? Min Shroomish e bytt, har EXP. share o e först i partyt men finns det något snabbare sätt :huh: ? (Utan att ha dem på dagis!) 1. Jag fattade inte något????? 2. Man kan inte byta mellan ds-->gba <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 nä,men mellan ds--->ds Kort sagt.Ta tid på dig och träna i ev. Du ska ha tex machop i ett gba och mixa skivor.Då kan du möta de varje dag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 låt den pokemon som du vill träna hålla exp share och då gå till ligan och klara den flera gånger om du inte vill att den ska utvecklas klicka b när den håller på att uvecklas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Ehh :huh: ?Då ev tränas den inte ;) ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg