Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ja hur tränar man sina pokemon snabbt :huh: ? Nu tränar jag en Shroomish till Lv. 52(53?) för att få Spore. Hur gör jag det snabbt? Lika så hur tränar ni era pokemon fort för att få dem så starka som möjligt på kort tid? Min Shroomish e bytt, har EXP. share o e först i partyt men finns det något snabbare sätt :huh: ?

(Utan att ha dem på dagis!)

Gäst Umbreon_Moon
Skrivet

Tja, jag tränar oxså en Shroomish (Ska ha en Psychical sweeper med Spore)

jag tränar varann lv i Vicory Road (Mot golbat) och varannan vid Fortree city

(mot Carvanhas) den går inte upp så jättefort, fast den blir stark!!

Går upp 6 i atk och 3 i Spd varje level ^_^

Nu är den på lv 43.

Skrivet

har ni klarat 4-ligan? isåfall så ska ni sätta xp-share grejen på den ni vill träna och köra elite 4:an tills den e i den level ni vill ha den.

Gäst Umbreon_Moon
Skrivet

Men om man kör Pokémon-ligan så blir EV så konstig.... :unsure:

Skrivet

Ja hur tränar man sina pokemon snabbt :huh: ? Nu tränar jag en Shroomish till Lv. 52(53?) för att få Spore. Hur gör jag det snabbt? Lika så hur tränar ni era pokemon fort för att få dem så starka som möjligt på kort tid? Min Shroomish e bytt, har EXP. share o e först i partyt men finns det något snabbare sätt :huh: ?

Roligt att du tog mitt spore förslag,den lär sig det på lv.54.

Du behöver:

Link kabel

2 spel

2 gba/nintendo ds

Så här gör du:

Den ska vara male,för då levlas då TRÖGARE.Den ska inte vara bytt,för han ska vara TRÖG.Du ska inte ha exp.share,för den ska bli TRÖGARE.

Nu ska du ha machop som du breedar till 6.Gå in i ligan tills alla är machamp på lv...så högt som möjligt.Ha bara leer på de,och ge de till det andra gameboyet.

Du mixar skivor och kan möta 6 machamps om dagen.EV attack och snabblevling.

Ett bättre tips är att först möta machop på lv 5,och när din shromish är på lv 20.

Så ökar du dina machops till lv 10.Då får den mer effrot points!!

Skrivet

1. Jag fattade inte något?????

2. Man kan inte byta mellan ds-->gba <_<

Skrivet

låt den pokemon som du vill träna hålla exp share och då gå till ligan och klara den flera gånger om du inte vill att den ska utvecklas klicka b när den håller på att uvecklas

• Skapa ny...