Gäst Kannibalgäddan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 tycker ni att event match 51 e svår? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 är det nån som tror på denna bilden http://ssbm.detstar.com/submitted/dewluigi2002_ssbm.jpg visst ser det ganska grymt ut! jag hitta den på internet! Den här skulle ju kunna vara sann det är ju 8 player men om det spelet kommer ut kanske man ska kunna spela på internet och då kan det ju vara 8 player. Min kompis i Amerika har snackat om SSBM expansion det kanske är det vem vet. Han sa att man skulle kunna ladda ner gubbar till det om man hade modem till sitt GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 tycker ni att event match 51 e svår? nej jag anväder f*n jigglyopuff på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 av vad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 men förta bilden e grym men an ser ju att den e falsk eftersom man kan ju inte spela 8 players Bilden är fejkad ja, men man kan spela med 8 players. Man behöver någon slags sladd, två GC och 8 speldoser...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Belogas_cheater Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Är det någon som vet hur man kommer vidare i event match jag kommmer bara till #30 och har klarat alla andra saker????(förlåt om jag bara bröt mig in och frågade något) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 man ska vinna gubbar så får man fler event match! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Belogas_cheater Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Falco och Luigi eller??? för jag har nämligen vunnit dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 (redigerat) nej alla! du får några i taget Redigerat 16 Februari 2004 av hab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 man ska vinna gubbar så får man fler event match! nej det ska man väl inte ma ska ju klara dom tio första sen öppnas dem andra tio o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 den bilden e verkligen fejkad man kan vara hulk,superman och pikmin . daisy bilden ser inte så vältecknad ut men det e en fejk ville bara säga de =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 de ser kanske riktig ut men e fejk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg