Putte Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) Bara några andra gamla exempel... :rolleyes: Åter till ämnet. Redigerat 4 Mars 2004 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 dbfd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Kan nån hjälpa mig jag vet inte hur jag ska skada påsen med yoshi så att jag ska slå säken över 400 meter för att få yoshi banan snääääälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Undrar med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Varför ska du skada den med yoshi?? Slå den med DK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Hur ska man göra med DK? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Först greppa basebollträt, sen ->+B, sen neråt+B, sen precis innan den landat ->+B, sen igen ->+B, sen neråt+B och sen slår du till den hårt med basebollträt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Hur slår man till den med basebollträt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Man slår bara till det ->+A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 dbfd prosit! lr betyder det något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 om ni undrar hur ja gjorde så KAN ja bara säga ett ord: tränat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 det är för att jag behöver yoshi banan därför undra jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg