0013 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 När man klarat Classic och/eller Adventure med alla gubbar inann Mr.Game & Watch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 ellr spela 1400 vs.mode mather tror jag det var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 För att få Mewtwo gör jag så här jag går in på inställningarna och tar 99 minuter och så tar jag en gubbe och en motståndare och låter det vara på i 99 minuter sen går jag dit och kör om igen smart eller hur!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Jag tar 1 stock liv och går ner hyela tiden om och om igen sen tills jag fick Mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 kan nogon säga hur man får en massa banor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 kolla här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Men hur orkar du dö och starta om typ 1000 gånger eller hur? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Visst är "SSBM" kung! Jag vet att man kan få handen mewtwo mr game and watch men lugia ?????? Very hard med kirby på adventure utan att få continue hur hur? :o Jag måste veta förresten har någon MSN som kanske vill snacka gamecube på det jag heter [email protected] Hoppas ni lägger till mig! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 (redigerat) hur får man handen? plus på bilden finns inte dom där plupparna som sitten kvar på gubben man har valt och metroid öh om ni har spelat metriod prime och har mött dom så vad har den för attaker på ssbm? på spelet kan den bara flyga och sätta sig på ens huvud Redigerat 11 April 2004 av KNASEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 man klarar classic me kirby, very hard, 1 liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Tror inte det funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 är det nån som tror på denna bilden http://ssbm.detstar.com/submitted/dewluigi2002_ssbm.jpg visst ser det ganska grymt ut! jag hitta den på internet! Om det ändå såg ut så där i Super Smash Bros Melee... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg