Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 är det nån som tror på denna bilden http://ssbm.detstar.com/submitted/dewluigi2002_ssbm.jpg visst ser det ganska grymt ut! jag hitta den på internet! jag läste där att man kan vinna fam Toad är det sant eller... jag har vunnit fram alla gubbar utom handen om man nu kan vinna fram den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 handen går inte men toad vet vi inte! Läs igenom tråden Svamp Bob! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Ok... men jag testade just att träffa alla ord i Credits men det är helt omöjligt det går inte att träffa alla?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 det finns dom som klarat men dom säger NEJ! man kan INTE få toad Masterhand eller någon annan som är på den där fejk bilden :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 OK....fasst dom kanske juger.... dom kanske missade 1 eller 2 ord i Credits... man vet ju alldrig... ok var läste du att dom visste det??? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag har 269 trofeér på ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 OK....fasst dom kanske juger.... dom kanske missade 1 eller 2 ord i Credits... man vet ju alldrig... ok var läste du att dom visste det??? ;) Nintendo har också förnekat att toad finns.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Jag har toad! inget snack om saken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 På super smash bros melee? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 det tror jag inte på! CubeMaster kan du då berätta för mig om hans attacker? t.ex. VILKA attacker han har.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Jag har toad! inget snack om saken hur fick du honom.... snälla jag vill ha honom... hur gör man?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 handen går inte men toad vet vi inte! Läs igenom tråden Svamp Bob! hej... miles power... hur fick du den där bilden och hur gör man för att få en bild... förlåt om det här inte passar till forumet men jag vet inte hur man gör??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg