philla kotte Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 tja när jag spelar roem total war och mina bågskyttar använder eldpilar laggar det så att man inte kan spela...allt hackar och hinner inte reagera på motståndarnas rörelser //philip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wowx2 Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 samma för mig men mitt laggar ihop totalt ibland :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Antingen beror det på att ni har en bränd kopia, eller nerladdad. Man får fler problem och lagg om man har nerladdad eller bränd kopia. Det kan också mycket väl bero på att datorns prestanda inte klarar av systemkraven hos spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 jag har en bra dator,och spelet är köpt på game... så jag tycker att de inte borde va några problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Hur bra dator då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Många har det problemet. Blandannat jag. Kör det på detta: Intel Pentium 4 3.40 GHz 1.50 GB ram Radeon X600 PRO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Det är dock inget konstigt med det, då det finns så mckt på skärmen samtidigt. De är bara normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Varför skulle man få mer fel på en nedladdad fil? Det är precis samma spel... Aja, att det laggar beror på att din dator inte klarar av effekterna av eldpilar. Sänk grafiken så ska det fungera bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Varför skulle man få mer fel på en nedladdad fil? Det är precis samma spel... Aja, att det laggar beror på att din dator inte klarar av effekterna av eldpilar. Sänk grafiken så ska det fungera bättre. Spel kan fungera dåligare om dom e rippade, tex. Nerladdade spel brukar ha en tendens att inte funka, eller så går det segt, eller så går det perfekt osv. Det är olika. Har själv prövat med ett köpt spel o nerladdat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.