WASD Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 det stog på game.se att Zelda twiight princess till GC kommer nån gång i oktober, & på E3 sa dom att det kommer samtidigt som Wii versionen/8 december så att affärer på internet kan ta fel när ett spel släpps att tbc kanske inte kommer när spelbutiker online säger det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 mm men skit! då kommer det ju om ca 5 veckor....!! Aja jag är bland de första 300 som förhandsbokat på GAME i Växjö... Förhandsbokade redan i våras :D längtaa??!!! nu har jag fått svar tack så mkt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Bor du i Växjö? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Nån som vet när WoW TBC kommer ut? har hört att den komr den 21 okt.. nån som vet mer säkert?? :blink: Tror det kommer ut i December.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 noeess! de stod någonstans att blizz hade sagt att det släpps i Jan. f*n oxå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 I slutet av Januari ja, jag tycker det passar bra.. Hinner bli lv60.. Alltså den kommer runt Januari men Blizzard räknar med 30Januari. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 för att vara exakt : 26 jan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 för att vara exakt : 26 jan Källa tack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 bilzzard har annoriserat någonstanse (minns inte vart) att dom hpåppades på att släpa tBC 17 januari i europa fast det är inte riktigt klart än så förbered er på mitten av februari kommer den enligt mina gissningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 kanske hinner till 40 då =( jag levlar så himlans segt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 ja va bra egentligen då hinner man ju med den 3 lvl 60 :D den e på lvl 35 rogue just nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 kanske hinner till 40 då =( jag levlar så himlans segt Questa, Grinda, kör instance. Det du inte ska göra:Pvp'a, raida horde, leka i Stormwind och snacka med folk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg