augustalex Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Vad tycker du om din dator? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Min dator e lätt helt *p störd allso :) den funkar så himla dåligt ... tål inte något .. ganska gammal sk*t dator osv xD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 min är litte cp också! Den är såååå seg! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Min är också seg. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 min f*rbannade dator kan ta och hoppa i sjön!!! tror jag tar och hjälper den :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag tycker om den ganska mycket, för den klarar av spel som den egentligen inte ens borde kunna starta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Tja, den duger iaf. Klarar nyare spel, men på äväldigt dålig grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 min dator klarar typ alla spel och e snabb det enda jag kan klaga på är att den har ganska lite minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Om den klarar typ alla spel och är snabb så borde den ha ganska mycket minne eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 74gb vet inte riktigt om ni kallar det lite lr mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 74 GB är rätt så lite. Jag har 200 GB på min. Jag tror Salzalada menade RAM minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 har en fullkomlig skit dator inget ljud inget bra grafikkort men ett bra minne :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.