Chainsawkitten Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Älska min dator :wub: Bara det går att göra spel på den så är den bra. Spelar inte så mycket. Gör mest eget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Min dator suger :P 512 ram funkar iaf oftast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Älskar min dator, klarar alla spel på högsta grafiken <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Älskar min =) Klarar många nya spel på högsta men Oblivion och sånt så fungerar det på Medium =) Jag tycker den duger... Men jag tänker bygga en Burk själv när sommarn kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 74gb vet inte riktigt om ni kallar det lite lr mycket Du snackar inte om minne. Du snackar om din hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 han menade nog hårddisk minne, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 hyfsat bra - klarar bf 2 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 (redigerat) Den funkar finfnin.. klarar Oblivion på högsta upplösning utan lagg eller liknande! :D Fast, fläktarna är ju inte direkt dem bästa..Ska köpa nya när pengarna kommer :D [EDIT]Blev lite fel där.. Redigerat 17 Oktober 2006 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Har 2 st... Min laptop gillar jag inte så mkt <_< men den stationära är asbra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 själv ska jag snart köpa ny dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 min suger!! den har jätte lite minne, det är bara en xp-kopia och är jätte trög :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Min är sämst har inte nåt minne på hårdisken kvar snart. Den är seg och en massa mer dåliga saker. Fast det gör inte så jätte mycket. Är inte en data nörd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.