killer Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Hej jag köpte ett Headset för 1 vecka seddan men får inte igång den när jag typ kör bf2! Vet någon hur man kopplar in det eller instalerar det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Om du har två kontakter i änden på sladden, koppla in den Gröna i det gröna uttaget bakpå datorn och den Rosa till den rosa utgången. Finns det inga färgkoder på datorn såp borde det vara en hörlurs resp. mikrofon-ikon vid uttagen. Om det går på USB så ska det bara vara att plugga in. Funkar det för andra saker (musik, internet etc.) eller är det bara BF2 som det inte funkar i? Funkar det om du pluggar in andra hörlurar eller högtalare i utgången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 17 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag provade men det kommer inget ljud när jag satte på litte musik och å mötte jag några svenskar på bf2 som jag skrev till om de hör mig om jag pratade i min Headset men de svarade nej...! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag provade men det kommer inget ljud när jag satte på litte musik och å mötte jag några svenskar på bf2 som jag skrev till om de hör mig om jag pratade i min Headset men de svarade nej...! :( Höll du in Voip knappen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Kolla Start > Kontrollpanelen > Ljud, tal och ljudenheter > Ljud och ljudenheter, fliken Ljudenheter. Kolla, om det är USB-anslutet, att ditt headset är valt i listan under Uppspelning av ljud. Om det är det, tryck på knappen Volym... och kolla så att inga reglage är nerdragna eller att ljudet är av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Annars kan du ju höja ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Funkar ljudet i dina högtalare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Men du behöver inget ljud för att kunna prata.. men förmodligen är det nån inställning som nico sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 20 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 asså sorry men jag har provat allt det ni säger men det funkar ej!? Det kanje är fel på headsetet de kansje är trasiga :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 asså sorry men jag har provat allt det ni säger men det funkar ej!? Det kanje är fel på headsetet de kansje är trasiga :cry: Om du köpte det för en vecka sen oanvänt så borde det väl inte vara trasigt ? ta kontakt med butiken som du köpte det av Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Det finns ju fabriksfel, det kan vara fel från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 hmm de va ju synd det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.