Gäst DonKeN Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Alltså det är drivrutinerna som saknas eller så är det fel på modekortet... Kanske nättaget räcker inte så den är avaktiverad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 pappaskalle, om du stoppar in skivan i hårddisken fattar jag att det inte fungerar, prova med cd spelaren så löser det nog sej ska du se :) och fungerar det inte då så gå in å kontrollpanelen och lägg ill maskinavar och sök, då kanske du hittar den, jag hade åkså glapp i mi men efter en sökning så hittade jag den o nu funegarar den... Och vem av er har rätt att kalla varrandra för pappasskalle? Du som inte kan skilja på Hårddisk och Cd-läsare eller xingfu150 som bara hjälpte dig? aja, back to topic. Hade samma problem men jag gick in på Enhetshanteraren och då var min CD-spelare inaktiv. Skumt. Kan det vara så för dig också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 tack för stödet, men :) köp nya grejjer, så fungerar det nog, för troligtvis e det inte mjukvaru problem. men annars kan du öppna datorn o kika, kanske nånting har lossnat :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.