kkthxbye Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Många säger att bunnyjump script är fusk. Jag kan det utan fusk iaf, med binden : bind "MWHEELDOWN" "+jump;wait;-jump" Så kan du hoppa på nedåt scrollen simpelt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 bind "MWHEELDOWN" "+jump;wait;-jump;-jump" bind "MWHEELUP" "+jump;wait;-jump;-jump" Använder jag när jag bunny jumpar. Bara att skrolla upp och ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) ska tästa det :) kan man ta bot binden på gågot vis? :D EDIT: det funka inte :( iaf inte på source Redigerat 28 Oktober 2006 av rikke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 ska tästa det :) kan man ta bot binden på gågot vis? :D EDIT: det funka inte :( iaf inte på source Men det funkar att hoppa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag screv in samma skript men inget nuka när jag scrolla :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag screv in samma skript men inget nuka när jag scrolla :/ OK? Jag kan hoppa som en kanin lätt som FAEN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 vart fick du tag på det scriptet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Hur ska man byta vapen sen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 1, 2, 3, 4 osv? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 vart fick du tag på det scriptet? Fpsbanana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) Har aldrig använt tangenten för att byta vapen, bara Q. Kan man inte göra det med space? Jag menar hoppa igen precis när man nuddar marken. Redigerat 1 November 2006 av Hulk746 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Har aldrig använt tangenten för att byta vapen, bara Q. Kan man inte göra det med space? Jag menar hoppa igen precis när man nuddar marken. Joo, men det e lätt att man tappar "takten" Jag lyckas bara 3 hopp sen så går det inte mer, med space alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg