Hoppa till innehåll

San Andreas Liberty City

cbalder

Rekommendera inlägg

Finns det en ö i san andreas som heter liberty city som man kommer till när man (nästan) har klarat spelet?? Detta är nått som jag har hört på flera ställen.

Är det nån som har varvat spelet som vill svara på detta eller som har varit på ön??

Snälla svara snarast för jag är så nyfiken!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du till Liberty City på ett uppdrag ja. Du går inte runt I själva staden utan du är endast vid Marcos Bistro och skjuter ner maffiosor. Det går att ta sig dit efter uppdraget genom att gå ner I blue hell, dock så är det bara en liten gata du kan vara på och marken är vis större delen icke solid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du till Liberty City på ett uppdrag ja. Du går inte runt I själva staden utan du är endast vid Marcos Bistro och skjuter ner maffiosor. Det går att ta sig dit efter uppdraget genom att gå ner I blue hell, dock så är det bara en liten gata du kan vara på och marken är vis större delen icke solid.

man kan också komma dit om man har en gameshark man gör telepårt kåden jag har gameshark och man kan vara i halva liberty city
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Finns det en ö i san andreas som heter liberty city som man kommer till när man  (nästan) har klarat spelet??  Detta är nått som jag har hört på flera ställen.

Är det nån som har varvat spelet som vill svara på detta eller som har varit på ön??

Snälla svara snarast för jag är så nyfiken!!

Man åker dit på ett updrag på 3 stan(tror det är på 3 stan) , Det går ryckten att man kan komma dit på andra sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...