cbalder Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Finns det en ö i san andreas som heter liberty city som man kommer till när man (nästan) har klarat spelet?? Detta är nått som jag har hört på flera ställen. Är det nån som har varvat spelet som vill svara på detta eller som har varit på ön?? Snälla svara snarast för jag är så nyfiken!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Man åker dit på ett uppdrag. Sen tror jag itne man kan komma dit igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Vilet updrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Ett ganska långt fram... minns inte vad det hette. Men man kan ändå bara vara i en byggnad (fast en annorlunda byggnad med helt andra grafiker) och skjuta ner lite folk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Du till Liberty City på ett uppdrag ja. Du går inte runt I själva staden utan du är endast vid Marcos Bistro och skjuter ner maffiosor. Det går att ta sig dit efter uppdraget genom att gå ner I blue hell, dock så är det bara en liten gata du kan vara på och marken är vis större delen icke solid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Du till Liberty City på ett uppdrag ja. Du går inte runt I själva staden utan du är endast vid Marcos Bistro och skjuter ner maffiosor. Det går att ta sig dit efter uppdraget genom att gå ner I blue hell, dock så är det bara en liten gata du kan vara på och marken är vis större delen icke solid. man kan också komma dit om man har en gameshark man gör telepårt kåden jag har gameshark och man kan vara i halva liberty city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Blue hell? Var ligger det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Blue hell? Var ligger det? blue hell är när man ramlar igenom håll. då kan man komma upp vart som hälst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Finns det en ö i san andreas som heter liberty city som man kommer till när man (nästan) har klarat spelet?? Detta är nått som jag har hört på flera ställen. Är det nån som har varvat spelet som vill svara på detta eller som har varit på ön?? Snälla svara snarast för jag är så nyfiken!! Man åker dit på ett updrag på 3 stan(tror det är på 3 stan) , Det går ryckten att man kan komma dit på andra sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 VaFan man kan komma dit på nåt annat sätt fast det är typ en bugg. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 måste man inte ha ganska tur om man spawnas i lc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Liberty city är första staden man lever i på GTA3 men man kommer senare tillbaka där i GTA San Andreas och i GTA LCS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg