nico Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 (redigerat) Vad gör man om man vill ha reda på en turkisk låt som man har en hyfsad bit av? Har provat songtapper men det funkar inget vidare... någon som har något förslag? Finns det händelsevis någon turkisk trackslista som är ett par månader gammal att få tag på någonstans? Redigerat 19 Oktober 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Sök efter turkce musik forum eller nåt sånt. Borde ju kunna hitta nåt forum. Har du ingen del av sångtexten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Kunde jag turkiska skulle jag naturligtvis googla på den men nu saknar jag både turkiskt tangentbord och turkiska språkkunskaper :P Ska se om man hittar nåt forum iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Grabben jag e expert på sånt jag e turk till och med :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Åk till Tensta, knacka på hos en random lägenhet, be om att få låna en av deras skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 asså adda mig på msn [email protected] så kan jag fixa vilken låt du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Vilket turkigt svar! ;D men iaf sök på youtube eller google? Du kan ju kolla om world lingo kan översätta åt dig www.worldlingo.com // Goran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Någon som känner igen kanske? De spelade den 24/7 överallt när jag var där i somras och nu börjar det bli dags för redigering av semesterfilmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag kan hitta den direkt jag kan hitta hela sången åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Du tror inte att du kan skriva vad den heter eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.