Gäst Yantra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 När jag fick mitt starcraft i julklapp en gång för typ 2 år sen så var det ingen cd-key på nätet så jag letade då upp en på nätet ju men detta är så j*vla störande för jag kan inte spela på internet vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 ska du ha en cd key till själva spelet bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 du måste Köpa en ny cd-key som bara är din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 CDkey'n är inaktiverad kanske för att ingen har aktiverat den på åratal <_<? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Förstår inte riktigt vad du menar? Är det en cdkey du är ute efter hoppas jag du vet om att du bryter mot §1.3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Förstår inte riktigt vad du menar? Är det en cdkey du är ute efter hoppas jag du vet om att du bryter mot §1.3. han menar att han fått tag i den på nätet och då funkar den bara offline Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 När jag fick mitt starcraft i julklapp så fick jag ingen cd-key till spelet så menade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jätte smart och komma på det nu <_<?? Jag tror inte garantin gäller längre. Ring support och hitta på en ursäkt bara... Obs! Blizzard blir inte lätt övertygade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jätte smart och komma på det nu <_<?? Jag tror inte garantin gäller längre. Ring support och hitta på en ursäkt bara... Obs! Blizzard blir inte lätt övertygade! Ere inte blizzard som har gjort Warcraft spelen/WOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 jo vadårå det har gjort diablo och starcraft me duh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) Jätte smart och komma på det nu <_<?? Jag tror inte garantin gäller längre. Ring support och hitta på en ursäkt bara... Obs! Blizzard blir inte lätt övertygade! Ja? Vad menar du med det? Alltså skulle det ge någon skillnad för att dem har tillverkat Wow/Warcraft? Redigerat 21 Oktober 2006 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.