Gäst Mega93 Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Daybreak handlar om en kille som återupplever samma dag om och om igen, och just den dagen blir hans flickvän eller nåt mördad (har bara sett reklamen så jag veti nte så mycket). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 kanske ska prova men har ju edan kabeltvn till datorn :P men ska nog prova kan man få in adult och sånt me? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Risiga kanaler - Animal Planet är det enda sevärda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Risiga kanaler - Animal Planet är det enda sevärda. vad snackar du om cartoon network är f*n det besta i världen sen dom uppfan stolen :D ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 ccartton finns väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) Jag har i varje fall inte hittat det. >>>>>>>>>>>>>> :P <<<<<<<<<<<<<<<< OBSERVERA ATT JAG HAAATAR DEN DÄR SMILEYN!???!?! Redigerat 20 Oktober 2006 av Forsman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 skit samma har det ändå på datorn har kabel tv inkopplat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Naawh!! Aja, btt t.ex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 vaa :huh: men finns det inget adult :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Haha yantra din lilla rönkare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Kanalerna streamas via andra användare - Alltså kommer det och går kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) *Laddar ner* Hur många kanaler finns det? Ja skit samma det får jag väl se... Och att dem är på engelska spelar ingen roll, bara det är lagligt... Fy fanken vad coolt :P Heil Mega! Du får lite fuska mynt... Redigerat 21 Oktober 2006 av Beldur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.