ThePunisher Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 whooa, ABC och nickelodeon! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag har stängt av mitt brandvägg, startat om, stängt allt som är kopplat till min lina. Men den får ingen signal på kanalerna. Jag försöker starta Fox t.ex, men den har bara pytteliten signal och ingen bild kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 någon som vet vilken dag, tid lost går på ABC? >:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Vet någon hur man får signal för fler kanaler. Dem ända jag gillar är FOX och Disneychannel... Cartoon Network finns ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 både fox och disneychannel är på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) Vet någon hur man får signal för fler kanaler. Dem ända jag gillar är FOX och Disneychannel... Cartoon Network finns ju inte. Läser ingen vad man skriver?! :D Jag citerar mitt tidigare inlägg: Ingen hostar cartoon network. Så här går det ju till: Någon med TV-kort i datorn sänder en viss kanal via sin TV till datorn till TVU-nätet så andra kan få in kanalen - Just nu finns det ingen som hostar Cartoon network. (Detta förklarar även varför vissa kanaler är textade på te.x japanska). Redigerat 21 Oktober 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Vilka sportkanaler finns det?, skulle verkligen behöva några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Öhm.. Star sports ESPN ESPN2 CCTV-5 Sports NBA TV mm.... Redigerat 22 Oktober 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Jag donerar lite pengar till dig, om det går bra Mega? :) Inte Riksdaler, utan FM..! Jag har redan gjort det! :D Redigerat 22 Oktober 2006 av mosainagant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Jag har redan märkt det... ;) Tack :D CSI: Miami går på AXN (började kl. 17.00) Redigerat 22 Oktober 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Gratis lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Kan man få hem hur många kanaler som helst ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.