xpliT Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Ja, men jag nån sa till mig att dom har lagt ner filmen. Vet dock inte om det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 De förlorade två bolag som sade upp sig då de fick reda på hur mycket av vinsten microsoft skulle roffa åt sig. Vet dock ingenting om den ska läggas ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Hörde förut att filmen ligger på is för tillfället, men det skulle vara kul att se en sådan film..... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 ja men den skulle nog vara dålig om det var skådespelare med..=S asså typ Pierce Brosnan va med..=S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Vaddå? Ska den vara data gjord rakt igenom? Klart att man ska ha skådespelare, även om det kmr att bli mycket som blir data gjort i en sån film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tbbe Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 när ni ändå köper halo3 passa på att köpa Halo wars då också (verkar va asbra) :cool: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 men asså spelen kommer kosta ca 700 var..orka slösa 1400 på två asbra spel på en dag.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 men asså spelen kommer kosta ca 700 var..orka slösa 1400 på två asbra spel på en dag.. ;) Men det är väl något man får ta om man ska köpa bra spel va? Men annars håller jag med, man ska inte köpa för många spel på en och samma dag. Men kanske med en månads mellan rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Tror inte att dom kommer att släppa båda spelen samma dag pga att alla har inte råd att köpa två spel samma dag och det blir nog förseningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 (redigerat) 1. Halo Wars är ungefär som Age of Empires! 2.H3 BETA har redan kommit ut dock bara 1 bana och inget ljud! :angry: 3.Halo filmen ska komma ut! 4.och den "håriga gorillan" i slutet av 2:an heter Tartaurus! och jag tror H3 kommer sent i Höst. Det blev försenat egentligen ska det släppas Mars 2007. Det kommer komma 2 nya vapen: Spike (en pistol som brutarna använder) och en till som hette spartan laser som skjuter en röd laser stråle(bra mot fordon) och på tal om fordon så kommer det ett som heter Mongoose en Fyrhjuling man kan sitta 2 på! :) :EDIT fick reda på det mesta av detta i en Level tidning. Oktober nummret tror jag! Redigerat 23 Februari 2007 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 (redigerat) och så kommer det en ny granat som heter spikegrenade.. :rolleyes: Redigerat 27 Februari 2007 av LiQuiDe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluschk Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Halo 3 kommer ut i höst/vinter. :wacko: demon vet jag inte om den har kommit ut,för jag köpte Crackdown men den var inte tillgänglig än (H3) :( <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.