killer Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Någorn som vet om man kan skicka in någorn egen visnings bild eller fins det bara dom att välja på som t.ex jag har ju en smilies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) du tar gå till mina inställningar uppe i det högra hörnet(eller åt det hållet) sen tar du ändra min bild (avatar) kan förövrigt påpeka att du borde läsa reglerna (din dc++ tråd bryter mot 1.3 eller nått sånt) Redigerat 20 Oktober 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=24 tryck på ladda upp bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 men*******jag har ju gjort de men de fins ju bara såååå dårliga bilder så jag tängte om man kunde lägga in en egen bild för era elder ser ut som om ni har kickat in dem för dem fins inte med på min lista :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emjol Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 jag har kollat på http//www.google.se/ efter bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 men*******jag har ju gjort de men de fins ju bara såååå dårliga bilder så jag tängte om man kunde lägga in en egen bild för era elder ser ut som om ni har kickat in dem för dem fins inte med på min lista :blink: Ja, kolla t.ex google.se för bilder. Sen när du har hittat en bild du gillar då höger klickar du - spara fil - sen laddar du upp den här på fuska.se fast bilden måste dock vara 125x125px och 12kB. Om du vill ha en verkligen snygg så kan du skriva en tråd i fuskamynt att du vill ha en avatar , fast då måste du betala 100fm eller mer , vi har ett par j*vlar på photoshop här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag kanske skulle stå till tjänst med en ava ifall du vill :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.