ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Förra avsnittet blev en besvikelse, förstod typ ingenting, störigt med alla tillbaka-blickar i karaktärernas liv. Det drar bara ut på avsnitten och gör de otroligt långtråkiga ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Min storasysters kompis har sagt att det slutar med att det är en dröm. :lol: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag tycker att lost e för segt i handlingen, jag orkar inte ens kolla ett helt avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Det är bra men också väldigt segt som så många tycker. och tillbakablickarna kan vara bra ibland,men dem borde iallafall bli kortare tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Jag tittar på Lost,men jag tycker det har börjat spåra ur... händer inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Lost går ut på att LÖSA mysterier!!! DET E SKIT ROLIGT.. jag har kommit på att en kille är samma från australien som e med de andra och att Nadia som Sayid gillade , locke inspekterade ett hus till henne.. Redigerat 20 December 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.