Hoppa till innehåll

Dark Messiah Of Might And Magic

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag håller på att spela Dark Messiah of Might and Magic Single Player demot, och det verkar inte som om jag kan använda min pilbåge längre. I min inventory så är den röd markerad och när man ska använda den, så går det ej. Det fungerade förut, och jag har alltid bara laddat om från en sparning.

Om ni inte vet vad det är för spel, så finns demot att ladda ner från Steam. (och spelsidor). Det är ett nytt spel från Arcane studios. Spelet släpps i butikerna 26 Oktober.

Dom som har spelat demot, vad tyckte ni om det? Jag tyckte när man var i combat så var allt på topp, dom har verkligen gjort ett bra jobb med fighterna. Det finns många vapen och taktiker, jag brukar oftast gå på brutalt och hugga halsen av alla. :P

Fysiken är dock lite mjae, och AI:n suger mest. Te.x. när du typ dödat en ogre vakt och kompisen står typ en cm förbi, så märker han inte något, bara för att du är i skuggan.

Men sånt kommer säkert förbättras lite granna.

Jo, jag undrar en sak till. Om jag tex dödat en ogre vakt och sen tappar han sitt svärd, då kan man ju ta upp det. Men jag kan inte använda den heller, den blir rödmarkerad precis som pilbågen.

MVH//LillBerra.

Skrivet

Jag håller på att spela Dark Messiah of Might and Magic Single Player demot, och det verkar inte som om jag kan använda min pilbåge längre. I min inventory så är den röd markerad och när man ska använda den, så går det ej. Det fungerade förut, och jag har alltid bara laddat om från en sparning.

Om ni inte vet vad det är för spel, så finns demot att ladda ner från Steam. (och spelsidor). Det är ett nytt spel från Arcane studios. Spelet släpps i butikerna 26 Oktober.

Dom som har spelat demot, vad tyckte ni om det? Jag tyckte när man var i combat så var allt på topp, dom har verkligen gjort ett bra jobb med fighterna. Det finns många vapen och taktiker, jag brukar oftast gå på brutalt och hugga halsen av alla. :P

Fysiken är dock lite mjae, och AI:n suger mest. Te.x. när du typ dödat en ogre vakt och kompisen står typ en cm förbi, så märker han inte något, bara för att du är i skuggan.

Men sånt kommer säkert förbättras lite granna.

Jo, jag undrar en sak till. Om jag tex dödat en ogre vakt och sen tappar han sitt svärd, då kan man ju ta upp det. Men jag kan inte använda den heller, den blir rödmarkerad precis som pilbågen.

MVH//LillBerra.

det är nog så att antingen fyller du inte ut kraven för att använda sakerna eller så har du slut på pilar :P

Skrivet

Det tänkte jag inte på. ^^ Var säkert slut på pilar.

Men det här med om jag tar upp ett svärd från en ogre, måste man ha mer skills i meele eller nånting för att fylla kraven att använda den?

Tack för svar ^^

Gäst Pcplayer
Skrivet

det är bara demot..därför kan du inte använda vissa saker :)

Pcplayer: Men pilbågen måste man kunna använda i demot, det kunde jag göra i början.

I vilket fall, så gjorde jag bara ett nytt game, och då fixade sig allt.

Imorrn kommer det ut på Steam, vilka av er ska skaffa det? ^^

Jag kommer klart skaffa spelet.

Pcplayer: Men pilbågen måste man kunna använda i demot, det kunde jag göra i början.

I vilket fall, så gjorde jag bara ett nytt game, och då fixade sig allt.

Imorrn kommer det ut på Steam, vilka av er ska skaffa det? ^^

Jag kommer klart skaffa spelet.

blev något fel O:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...