Gun Guy Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Till Age of Empiers 2 the Cocerus behöver jag hjälp med följande saker: 1: Spela Online 2: Fusk-kåder Dessa fusk kåder kan jag: Natural Wonder Aegis Robin hood LumberJack How do you turn this on Rock on Finns det några fler fusk-kåder jag inte känner till? 3: Triggers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Spela online; välj multiplayer i menyn? Koder; Kolla in fuskarkivet på http://www.fuska.se. Marco och Polo vet jag att det finns två som heter, de stänger av 'dimman' resp. visar hela kartan. Men de finns redan i fuskarkivet. Triggers?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Marco, polo känner jag till. Triggers är en grej man använder när man vill göra special händelser i banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.