Avregistrerad Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Hej! Är så att jag formaterat min dator och på så vis tappat alla inställningar till internet. Det kommer en i morgon kväll och ska kolla på det. Så vill ha snabba svar så jag kan få igång Steam utan internet. Till saken : Efter omformateringen så installerade jag CS. Men Steam kunde inte starta för den saknade några .dll filer. Jag laddade ner dem från en annan dator men det funkar ändå inte. Det var typ att jag haft installerat Steam tidigare och sedan tappat viktiga inställningar när jag formaterade. Jag testar då installera CS på min pappas dator, som har internet. Där funkar det prima. Jag kopierar allt i CS mappen på pappas dator till CS mappen på min dator. Den säger då att det inte går att starta för man måste ha gamla inställningar från Steam, (dvs dem som försvann när jag formaterade,) Information om mitt Steam-konto osv. Finns det någon möjlighet att jag kan kopiera sådan information från pappas dator till min. Vart ligger den informationen isf? 100fm till den som löser problemet fortast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Du ställer helt enkelt in dom inställningarna från din pappas dator och sen testar du om det funkar! Annars kan du testa att kolla i config! Funkar inte detta så vet jag inte vad :o. För jag har gjort så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) Vilka inställningar menar du? Om du menar i själva spelet så är det fel. För jag kan ju inte ens starta spelet. Har du inte heller internet på den datorn du spelar det? Redigerat 21 Oktober 2006 av Orzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Har samma problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 du måste ut på internet en gång iaf, jag har för mig att det var så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg