shacti Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Har en rogue på lvl 48 med Widowmaker och Vorpal Dagger of The Tiger. Vad jag undrar är om dom är tillräckligt bra eller om jag ska skaffa nya. Jag kör mest pvp och har en pvp-build i talents (assasin/subtley) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Njaaa, de suger rätt så hårt faktiskt. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jo, dom e bra! (var fick du widowmaker btw?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) dom är rätt okej, men i pvp är det bättre med 1h svärd i offhand, försök få tag på kanske Firebreather om du kör mycket warsong gu´lch kan du få köpa detta svärd av dom Legionnaire's sword fast du måste vara revered, det är bra svärd, försök få ett av dom iaf :P EDIT: PS Jag är en lvl 60 Rogue :) Redigerat 21 Oktober 2006 av Black Shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Njaaa, de suger rätt så hårt faktiskt. :cry: Får mig att undra om du kört rogue och vilka vapen du kör med... Bloodrogue: En snubbe hade lagt ut Widowmaker på Ah och jag köpte den för 30g. Hade väl tur antar jag. En annan snubbe som sett den erbjöd mig 50g :D Black Shadow: Firebreather får jag nog vänta till lvl 52 innan jag kan fixa, svårt att komam med i ett party. Men Legionnaire's Sword är en bra idé. Har inte så bra rep dock, men det kan nog fixas. Trodde förresten att det var bättre med dual daggers för pvp...men jag kanske har fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Njaaa, de suger rätt så hårt faktiskt. :cry: mycket i stealth talents=åtminstånde en dagger mycket i combat talents= 2 st 1h svärd mycket i assasin talents= tror det är 2 st daggers men är osäker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 B) Jag kanske ska köpa wow har spelat de hos en kompis men jag diggar dvärgarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 hehe du låter som min amerikanske vän där Burak127, fast dwarfs är ganska nice, själv föredrar jag nightelf eller gnomes i ally, annars är det orc och troll som gäller =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Har en rogue på lvl 48 med Widowmaker och Vorpal Dagger of The Tiger. Vad jag undrar är om dom är tillräckligt bra eller om jag ska skaffa nya. Jag kör mest pvp och har en pvp-build i talents (assasin/subtley) DOm är helt normala vid ditt lv men när du kommer i lv 55+ kan du skaffa bättre genom LBRS,UBRS,Scholo,Strat etc.. Du kan också skaffa The Lobotomizer epic dagger som du får när du är Exalted med FW kostar runt 100g tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Mm hade tänkt göra det. Har en pvp-build så jag lär satsa på the lobotomizer och electrified dagger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag tycker den är bra, men du bör byta en ny snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Har en rogue på lvl 48 med Widowmaker och Vorpal Dagger of The Tiger. Vad jag undrar är om dom är tillräckligt bra eller om jag ska skaffa nya. Jag kör mest pvp och har en pvp-build i talents (assasin/subtley) skaffa nya gå till nån instance..typ ZF där kan det droppas gutripper eller skafa några blåa vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg