Hoppa till innehåll

Vapenfråga


shacti
 Dela

Rekommendera inlägg

dom är rätt okej, men i pvp är det bättre med 1h svärd i offhand, försök få tag på kanske Firebreather om du kör mycket warsong gu´lch kan du få köpa detta svärd av dom Legionnaire's sword fast du måste vara revered, det är bra svärd, försök få ett av dom iaf :P

 

EDIT: PS Jag är en lvl 60 Rogue :)

Redigerat av Black Shadow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Njaaa, de suger rätt så hårt faktiskt. :cry:

 

Får mig att undra om du kört rogue och vilka vapen du kör med...

 

Bloodrogue: En snubbe hade lagt ut Widowmaker på Ah och jag köpte den för 30g. Hade väl tur antar jag. En annan snubbe som sett den erbjöd mig 50g :D

 

Black Shadow: Firebreather får jag nog vänta till lvl 52 innan jag kan fixa, svårt att komam med i ett party. Men Legionnaire's Sword är en bra idé. Har inte så bra rep dock, men det kan nog fixas. Trodde förresten att det var bättre med dual daggers för pvp...men jag kanske har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har en rogue på lvl 48 med Widowmaker och Vorpal Dagger of The Tiger. Vad jag undrar är om dom är tillräckligt bra eller om jag ska skaffa nya. Jag kör mest pvp och har en pvp-build i talents (assasin/subtley)

 

DOm är helt normala vid ditt lv men när du kommer i lv 55+ kan du skaffa bättre genom LBRS,UBRS,Scholo,Strat etc.. Du kan också skaffa The Lobotomizer epic dagger som du får när du är Exalted med FW kostar runt 100g tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...