Sidney Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag har en film på datan som jag vill bränna på en skiva. Jag har brännare i datan och så har jag två skivor man kan bränna filmer på. HUR GÖR JAG??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 du kan behöva ett program som kan bränna skivot (nero eller alchohol brukar funka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 kan man ladda ner dom programmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 sök på google, har för mig att det finns Trial på Nero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 på nero hemsida så kan man ladda enr jätte många olika saker. Vilket ska jag ladda ner??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Själv använder jag dvd decrypter, funkar utmärkt för både rippning och bränning av filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 kolla på http://www.snabbstart.com/download/ där finns det många olika brännar program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.