123spill Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) Asså hur fångar man moltres i grottan på väg till Pokéligan? Vill inte andvända min masterball heller.... Ps. Pokémon blå Redigerat 21 Oktober 2006 av 123spill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 146. Moltres (spara före) I grottan på slutet kallad Victory road finns denna fågel. Använd någon is pokémon och skicka Ice beam på honom. Han blir troligen Frozen solid. Nu kan du använd klena attacker och sänka ner hans HP till minimum, och sedan fånga honom i en ultra ball. mitt tips är att du använder zapdos mot honom i stället och gör thunder/thundershoch för att göra honom paralysed. och ha en uber dålig pkmn t.ex. pidgey lvl. 2-5 för att minska hans HP til min. eller så har du en pkmn med en sleep attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) Okej, tack grymt sjysst! :) Fast hur fångar man zaptos då? :P Jag vet vart han är min inte hur man f¨ångar han.... Redigerat 21 Oktober 2006 av 123spill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) 145. Zapdos (spara före) Öster om rockcave finns en del vatten. Surfa där och ta dig till Power plant. När du gått igenom Power plant kommer du till Zapdos. Använd någon is pokémon och skicka Ice beam på honom. Han blir troligen Frozen solid. Nu kan du använd klena attacker och sänka ner hans HP till minimum, och sedan fånga honom i en ultra ball. mitt tips är att du inte använder Articuno. ha en pkmn som kan en sleep attack. kom ihåg att du kan gå ut till vänster när du fångat honom. Redigerat 21 Oktober 2006 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 ok,tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Och som gammal vana jag har spara innan. Ifall det går åt skogen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Det brukar det inte göra för mig när jag fångar legendariska pokemon.. Jag sparar ändå innan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 har man master ball så är det kaxigt att bara möta mewtwo och fånga honom. men en gång skulle jag göra så och då var boxen full. :( (R/B/Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Otur. Men vad heter den där sidan som du har tittat på. Vad heter den eller kan man gå in på den ens? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 har man master ball så är det kaxigt att bara möta mewtwo och fånga honom. men en gång skulle jag göra så och då var boxen full. :( (R/B/Y) Vad gjorde du sedan??Stack tillbaka eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 (redigerat) har man master ball så är det kaxigt att bara möta mewtwo och fånga honom. men en gång skulle jag göra så och då var boxen full. :( (R/B/Y) ja vad skulle jag göra? Redigerat 27 Oktober 2006 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg