Hoppa till innehåll

Cs,wow,rs Osv..


GaaraOwnz
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst AntonJ3000

Varje gång jag spelar nåt spel T.ex WoW hinner jag spela i MAX 10 minuter innan datan startar om.

Det har varit så här för mig länge :( Tom när jag spelar runescape eller maplestory startar datan om. Snälla hjälp :(

 

För lite RAM?dålig processor? Virus?

Skriv hur bra dator du har?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.din dator blir varm

 

 

2.du har virus

 

 

för att din dator inte ska bli varm ska du köpa fläkt och hålla den undan från solen

 

om du har virus i datorn ska du trycka här

Redigerat av aso090
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså om du frågar en fråga så kan du inte bara säga att det inte är något fel med din dator! Jag tror det är något fel på den, inget virus. Men jag tror att datorn inte pallar mer. 512mbram är för lite för Wow! Pröva och sänk inställningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså om du frågar en fråga så kan du inte bara säga att det inte är något fel med din dator! Jag tror det är något fel på den, inget virus. Men jag tror att datorn inte pallar mer. 512mbram är för lite för Wow! Pröva och sänk inställningarna.

 

512mb ram är absolut inte för lite för runescape iaf o__O fast om du inte har nån riktigt bra fläkt så kan du ta en bords fläkt ( seriöst ) och öppna sidan på chassit och sätta på fläkten ^^ alltså om den nu blir överhettad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...