Gäst Yantra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Nu är det såhär att min kompis vill skicka en fil till mig men eftersom filen är på 4 gb så vet vi inte hur vi ska skicka håller på med msn nu men det tar ju minst 8 timmar finns det inget snabbare sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Torrent? ( :visslar: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Ja, din kompis kan ju alltid lägga upp filen som torrent. Detta borde inte bryta mot nån regel om din kompis fil inte är copyright skyddad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 men finns det inget lättare sätt? typ så man kan sammanlänka dom elr någe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 jag har skickat en sak till min kompis som tog 12 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 ähh be din kompis bränna ner det på skiva/skivor och skicka till dig eller ge till dig om han bor nära..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Om han bor långt bort kan han ju skicka med brev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 träffar han i skolan på måndag men ville helkst ha den idag =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Ne men som sagts så låter väl torrent bra... annars är väl DC ett alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Koprimera filen, det borde funka lite bättre! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 LOL har gjort det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Komprimera filen och splitta den, så blir det ca 100 småfiler som du kan skicka :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.