Gäst Jagkallassampa Skrivet 15 November 2006 Rapport Skrivet 15 November 2006 blås på ett fönster jo varför blir det dimmigt? jo för att det är "spott" i det!!!
Gäst Totorio Skrivet 24 November 2006 Rapport Skrivet 24 November 2006 men det är svårt att blåsa utan att det blir fuktigt
Gäst Szellerie Skrivet 25 November 2006 Rapport Skrivet 25 November 2006 Detta händer för mej med NES SNES GBC GBA N64... Är såhär med i stort sett alla konsoller med kasett. Inget ovamnligt, och det kan ju knappast vara jobbigt och blåsa in i en kasett?
Gäst OneDream Skrivet 26 November 2006 Rapport Skrivet 26 November 2006 (redigerat) vart man än blåser och försöker blåsa så att det blir inget typ MEN DET BLIR ÄNDÅ SPOTT lyssna på e vad hette han nu igen ngt med jaghatar eller ngt liknande jaja.. lyssna på han :) edit: det var jagkallassampa :S Redigerat 26 November 2006 av Leekspin
Gäst Andreasswf Skrivet 26 November 2006 Rapport Skrivet 26 November 2006 Man måste fukta den så att det funkar och föresten!!! Jag fick igång mitt super mario 1 för första gången. Jag hade aldrig spelat det på NES men mina större syskon gjorde det när dom var små. Det spelet låg och dammade i en låda och jag hade försökt många gånger att återuppliva det! Så ge inte upp! BLÅS TILLS DU BLIR BLÅ!
housemaster Skrivet 30 November 2006 Rapport Skrivet 30 November 2006 om inte ta, en bommulls pinne annars...
Gäst OneDream Skrivet 30 November 2006 Rapport Skrivet 30 November 2006 Man måste fukta den så att det funkar och föresten!!! Jag fick igång mitt super mario 1 för första gången. Jag hade aldrig spelat det på NES men mina större syskon gjorde det när dom var små. Det spelet låg och dammade i en låda och jag hade försökt många gånger att återuppliva det! Så ge inte upp! BLÅS TILLS DU BLIR BLÅ! han LJUGER! det kan förstöra spelet och din konsol! så gör det inte!
Gäst Ocelot Skrivet 30 November 2006 Rapport Skrivet 30 November 2006 (redigerat) Man måste fukta den så att det funkar och föresten!!! Jag fick igång mitt super mario 1 för första gången. Jag hade aldrig spelat det på NES men mina större syskon gjorde det när dom var små. Det spelet låg och dammade i en låda och jag hade försökt många gånger att återuppliva det! Så ge inte upp! BLÅS TILLS DU BLIR BLÅ! Det kan förstöra ja,men det kan ochså funka Redigerat 30 November 2006 av Ocelot
Rekommendera inlägg