farhad33 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 hejsa, kan man få mer än en stjärna på super mario 64 på bowsers första bana eller är det bara en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Vad jag vet så är det bara en, den man får när man tar alla röda pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 hmm, jag tror det går, dom röda mynten ch när man kommer till röret, men jag undrar går det få mer än dom 2 på 3 dje bowser banan? <_< jag har klarat spelet med 150 stjärnor men jag har tängt på en sak, man kan bara på typ 80 mynt på banan men väl nere i ``röret`` så tar han o sprutar eld, när elden slutar brinna så finns det mynt där! kan man få en 151:e stjärna genom att skaffa 100 mynt där? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Näpp, man kan inte få en stjärna på det sättet, har testat en gång till 200-300 men fick inget. :D Och den man får vid röret är väl den som man får för att ha tagit alla röda pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg