viggen70 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 hej alla spel sugna...är det nån som kan svara på om ps2 spel går att spela på dator och om man kan det hur går man till väga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 hej alla spel sugna...är det nån som kan svara på om ps2 spel går att spela på dator och om man kan det hur går man till väga? låt mig vara den första att säga, det är den dummaste frågan jag har hört i hela mitt liv!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 hej alla spel sugna...är det nån som kan svara på om ps2 spel går att spela på dator och om man kan det hur går man till väga? Den frågan är inte så dum. Det finns ett sätt, min kompis har fixat det, vet inte hur. Kanske ska fråga, men han spelar Halo, asså Xbox spel på datorn, så det går säkert med PS2 också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 hej alla spel sugna...är det nån som kan svara på om ps2 spel går att spela på dator och om man kan det hur går man till väga? Låt mejj vara den första att säga, are u stupid? Finns något som heter Emulator..Fråga inte mejj om det är lagligt eller inte..Men Google lite så hittar du nog något... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Halo finns på PC också så din vän är inte så bra som du tror. och jag tror knappast att det finns ett sätt eftersom knapparna är anurlonda. men lycka till i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Som sagt det finns som emulator och själva emulatorn är inte olaglig men så kallade ROMs är. Alltså spelfilerna. Vet inte om det är olagligt att spela med egna PS2 spel dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg