puma12 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Mina fusk funkar inte till NFSMW! Jag har följande fusk givemethegto vanquish iammostwanted burgerkingcastrol Burgerking fungerar. Men det här med bilarna fungerar ju inte. Det står att Castrol har lagts in, men vart? Hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Det e nog bara så att du kan ha bilen på sån single player mode. Inte i uppdragsläge om du förstår vad jag menar :P // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 23 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Men hittar dom inte där heller, kan det vara så att man måste klara spelet först? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 23 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Funkar dom för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Jag äger på NFS så här e lite svar: Fråga:Var fick du vanqvish i från? Svar: Om det är så att man måste ha klarat av spelet så kan du ladda ner savegame här! Du vet där det står en BMW, där skriver du in fusken. "givemethegto" tror jag är ett fusk som INTE funkar(rätta mig ifall jag har fel). I menyn så finns ett fält där det står "Snabbrace" välj sen specialrace , välj vilken bana, klicka sen på pil upp tills du kommer till bonus(där alla B-list bilarna är) och där ligger bilarna Hoppas det funkar!! HÄR: Redigerat 24 Oktober 2006 av DJ_Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 BMW? ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.